Auto-Mobile Life


Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Мои статьи [39]
Наше опитування
Ваша оцінка сайту
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
  Поиск:   например, мтс или безопасн*
  
  PIN-коды карт экспресс-оплаты
World of Warcraft, Lineage II, Eve-Online, Warhammer Online, МТС, БИЛАЙН, SkyLink, МЕГАФОН, РОЛ, МТУ, Skype, UMC, KyivStar GSM, ...
  Электронные книги
Безопасность, Бизнес и экономика, Компьютеры и интернет, Искусство и культура, Наука и образование, Медицина, ...
  Цифровые товары
iTunes, Банерные показы, Документы, ICQ UIN, Доступ к платным ресурсам, Системы активной рекламы, Базы данных, Дизайн, Домены, Заработок в Интернет, ...
  Программное обеспечение
iPhone, Forex, Бухгалтерия, делопроизводство, Игры, Интернет, Мультимедиа и графика, Рабочий стол, Редакторы, Утилиты, ...
Головна » Статті » Мои статьи

Подушки безпеки захищатимуть пішоходів
 

Подушки безпеки захищатимуть пішоходів


Група європейських учених під керівництвом Роджера Харді з Кренфілдського університету розробили експериментальну автомобільну систему, мета якої - понизити рівень смертності пішоходів і захистити їх від серйозних травм.
Система відстежує ситуацію на дорозі, і у разі виникнення небезпеки зіткнення з пішоходом автоматично піднімає кришку капота і випускає величезну подушку безпеки, яка закриває собою лобове скло. Випущена таким чином подушка безпеки частково редукує силу удару, знижуючи небезпеку отримання пішоходом серйозних травм.
Подушки безпеки, використовувані в експериментальній системі, розроблені німецькою компанією Takata Petri. Для того, щоб протестувати їх ефективність, систему вмонтували в прототип Fiat Stilo, зібраного в експериментальному центрі Fiat в Туріні і провели імітацію лобового зіткнення з манекеном.
У стандартній ситуації зіткнення Stilo з пішоходом відбувається на швидкості 40 км/год. При це удар головою пішохода об лобове скло складає приблизно 1000 балів за шкалою HIC (критерії дії ударного прискорення на голову), що відповідає 18% шансу отримання поранення, несумісного з життям. Якщо при зіткненні перед лобовим склом відкривалася розроблена Харді і іншими інженерами подушка безпеки, ці показники тут же зменшуються до 234-682 балів.
Австрійські інженери з Технічного університету м. Грац вивчають питання впливу форми капота і передньої частини автомобіля на зниження рівня травм пішоходів під час зіткнень. Комп'ютерна імітація 20 варіантів дорожніх пригод показала, що гладка поверхня похилої капота з невеликою опуклістю в центрі зможе понизити саму можливість удару пішохода об лобове скло автомобіля під час аварії на 80-90%! За словами інженерів, пішохід потрапляє на капот, по слизькій поверхні якого переміщається вбік. Після невеликого обертання він виштовхується на дорогу, вбік від автомобіля, що продовжує рух.


Джерело інформації http://www.avtosvit.com



Джерело: http://www.avtosvit.com
Категорія: Мои статьи | Додав: SPEED (19.04.2009) | Автор: Greg
Переглядів: 1176 | Теги: подушки безпеки | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Форма входу
Пошук
Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz